ارتش سوریه استحکامات و مراکز جدیدی در جاده بین‌المللی الحسکه-حلب ایجاد کرد

یگان‌هایی از ارتش سوریه استحکامات و سنگر‌های جدیدی را در دو راهی لیلان، غرب تل تمر در جاده بین‌المللی الحسکه-حلب ایجاد کردند.

ارتش سوریه استحکامات و مراکز جدیدی در جاده بین‌المللی الحسکه-حلب ایجاد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، گزارشگر این شبکه اعلام کرد یگان‌هایی از ارتش سوریه استحکامات جدیدی را در جاده بین‌المللی الحسکه - حلب و در دوراهی لیلان غرب ناحیه تل تمر احداث کردند.

وی افزود: این در حالی است که نظامیان اشغالگر آمریکایی به پایگاه نظامی آمریکا که به طور غیرقانونی در میدان نفتی العمر در حومه الحسکه در شمال شرق سوریه ایجاد شده است، وارد شدند. همزمان صدا‌های انفجار شنیده می‌شد و بالگرد‌های رژیم اشغالگر آمریکایی نیز به پرواز درآمده بودند. زیرا حمله‌ای نامشخص به این میدان نفتی شده بود. تاکنون جزئیاتی از این حمله منتشر نشده است این حمله همزمان با ورود ۱۴ کامیون به پایگاه آمریکایی در این میدان نفتی صورت گرفته است. این در حالی است که این منطقه در شرایط و تدابیر امنیتی شدیدی قرار دارد، اما در اطراف منطقه بالگرد‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی به پرواز درآمده و گلوله‌های توپخانه‌ای به اطراف منطقه شلیک شد.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در میدان‌های نفتی در استان‌های دیرالزور و الحسکه حضور دارند این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اکتبر گذشته اعلام کرد نیرو‌های نظامی خود را از سوریه خارج کرده است، اما نظامیان آمریکایی از پایگاه‌های غیرقانونی خود در شمال شرق استان‌های حلب و الرقه خارج شده و به سمت عراق روانه شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار