لرستان قهرمان مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان کشور

لرستان قهرمان رقابت‌های دوچرخه سواری نوجوانان کشور در سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در این رقابت‌ها که با حضور ۸۳ دوچرخه سوار از ۲۱ استان برگزار شد و لرستان با کسب ۶۴۱ امتیاز در مجموع تیمی قهرمان این رقابت‌ها شد.

تیم‌های اصفهان و کرمان هم با کسب ۶۳۱ و ۶۱۰ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی مسابقات هم در رده سنی متولدان سال ۸۵، بردیا خباززاده از کرمان مقام اول، احسان میرزایی از لرستان مقام دوم و علی حسین خانی از تهران مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی متولدان سال ۸۲ هم مهدی مطایی از آذربایجان شرقی، محمد پارسا از کرمانشاه و سبحان گنجی از استان مرکزی توانستند به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در مسابقات استقامت هم که در رده سنی متولدان سال‌های ۸۳ و ۸۴ برگزار شد، آبتین بهزاد از لرستان، ایلیا معماریان از آذربایجان شرقی و محمد سینا ربیعی از استان مرکزی بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

رقابت‌های دوچرخه سواری در سه بخش سرعت، تایم تریل و استقامت (کریتریوم) در بوستان تفریحی سوکان شهر سمنان برگزار شد.
خسرو قهری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: افرادی که توانستند در فهرست استعداد‌های شناخته شده این مسابقات قرار گیرند در فهرست اردوی تیم ملی قرار می‌گیرند.

او افزود: حضور در مسابقات دوچرخه سواری بخش جاده‌ای در مالزی و مسابقات قهرمانی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان در تایلند از برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/م

قهرمانی لرستان در مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.