شهردار تهران:

فروش صندلی اتوبوس صحت ندارد

حناچی با بیان اینکه اصل خبر فروش صندلی اتوبوس درست نبود، گفت: در این شرایط هیچ عقل سلیمی این کار را نمی‌کند.

هیچ عقل سلیمی در این شرایط به دنبال فروش صندلی اتوبوس نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز اول بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار با بیان اینکه این پروژه محله‌های مسکونی را دور می‌زند و آرامش بیشتری را به دنبال کاهش بار ترافیکی در این محلات ایجاد می‌کند، در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه که در محدوده محلات مشیریه اجرا شده به خاطر محدودیت‌های منابع در این دوره در اولویت‌های شهرداری است.

شهردار تهران با بیان اینکه پس از افتتاح پروژه گیشا و استاد معین پروژه‌های جدید را با نگاه‌های تازه‌ای آغاز می‌کنیم، گفت: بر این اساس پروژه‌های بزرگ در مقیاس محلی تمام می‌شود و پس از آن پروژه‌های جدید محلی در بحث تسهیل شاخص‌های حمل و نقل ایجاد می‌شوند.

او در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص اخبار انتشار یافته مبنی بر رزرو صندلی اتوبوس‌های شهری گفت: اساساً اصل این خبر درست نبود و آنچه هم که منعکس شد صحت نداشت، زیرا در این شرایط هیچ عقل سلیمی به دنبال افزایش قیمت بلیت و فروش صندلی اتوبوس‌های شهری نیست.


بیشتر بخوانید: لزوم توجه ویژه دولت به حمل و نقل عمومی در لایحه بودجه


حناچی با بیان اینکه آنچه منتشر شد با آنچه که گفته شده بود تفاوت داشت، تصریح کرد: در حاشیه برگزاری یک نمایشگاه این بحث مطرح شده بود و در توضیح آن آمده بود که اگر خارج از ظرفیت اتوبوس‌هایی که به مردم سرویس می‌دهند قرار باشد، اتوبوس‌های خصوصی با توجه به تقاضایی که می‌شود فعالیت کنند می‌توان این اقدام را انجام داد و این بحث هیچ ربطی به صندلی اتوبوس‌های عادی ندارد.

شهردار تهران با بیان اینکه برای تأمین واگن‌های مترو دو خط اعتباری گرفتیم، گفت: هفته گذشته قرار بود برای اتوبوس‌های شهری با دولت جلسه‌ای داشته باشیم که این جلسه به زمانی دیگر موکول شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شفيع رستم آبادى
۲۱:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
فروش صندلى اتوبوس شهرى كه عملى نيست ، خريدار هم نخواهد داشت. بازهم مردم را سر كار گذاشتند كه گرانى بنزين زودتر فراموش و مشمول مرور زمان بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار