رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجو، واژه‌ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجو، واژه‌ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است. دانشجو، اقیانوسی موج خیز از عطش دانش و تشنگی معرفت است که همیشه با نشاط و افتخار به امید فردایی روشن می‌جوشد و می‌خروشد.

روز دانشجو، مصداق واقعی دلاوری، استقامت و ایثار جوانان دانشجویی است که با تقدیم خون پاک خود، پایبندی و ارادت خویش را به آرمان‌های واقعی انقلاب ثابت کردند.

همان‌هایی که امروزه به مثابه وجدان بیدار، آگاه، مطالبه‌گر و لبریز از تقوای الهی می‌توانند به‌عنوان نخبگانی خلاق و اندیشمند، جامعه را در مسیر حرکت به‌سوی عزت و اقتدار هدایت کرده و گام‌های محکمی را در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بردارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای دانشجو، این روز بزرگ را به دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و امیدوارم دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی‌ها و استعداد‌های خود و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه همراه با اساتید، مدیران و کارکنان، در محیطی پر نشاط، به فعالیت‌های علمی پرداخته و حضور حقیقی و تاثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات رسانند.»

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.