معرفی جدیدترین گوشی شیائومی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر سونی

شیائومی با انتشار نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی ردمی K30 اطلاعات جدیدی را در دسترس خبرگزاری‌های فناوری قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود خط تولید ردمی K30 شیائومی به زودی در دو نسخه 4G و 5G از راه برسد. ما تا اکنون اطلاعاتی از این خانواده در دسترس داریم. از آن‌ها می‌توان به وجود دوربین چهارگانه در پشت گوشی اشاره کرد. اما امروز اطلاعات بیشتری از مشخصات و ویژگی‌های ردمی K30 در حساب کاربری شرکت سازنده در شبکه اجتماعی Weibo چینی منتشر شده است. این اطلاعات روی دوربین این دستگاه‌ها تمرکز دارد.

دوربین گوشی ردمی K30

بر اساس این اطلاعات مشخص شده است که در پشت ردمی K30 یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی قرار دارد که به وسیله یک لنز واید-انگل ۱۲۰ درجه‌ای همراهی می‌شد. علاوه بر آ‌ن‌ها دو گزینه دیگر نیز وجود دارد که لنز حساس ماکرو و سنسور تشخیص عمق را شامل می‌شود. دوربینی که در جلو این دستگاه وجود دارد در یک حفره درون صفحه نمایش قرار گرفته است که به وسیله‌ی سنسور تشخیص عمق همراهی می‌شود.

هنگامی که ردمی K30 در ۱۰ دسامبر به بازار برسد، اولین دستگاهی خواهد بود که از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی استفاده می‌کند.. اندازه آن ۱/۱.۷ اینچ خواهد بود و مطابق با همتای سامسونگی خود است.

معرفی جدیدترین گوشی شیائومی با دوربین  ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر سونی IMX686

اخیرا ویدئویی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است که توانایی دوربین آن را به نمایش می‌گذارد. در این ویدئو نشان داده می‌شود که دوربین دستگاه مذکور توانایی عکس‌برداری از اشیاء کوچک را نیز دارد. حتی در این تصاویر جزئیات سوژه‌ها به طرز مناسبی دیده می‌شوند.

درست است که عموما هنگام ضبط این گونه فیلم‌ها و تصاویر نورپردازی بسیار مناسبی انجام می‌شود تا بهترین خروجی حاصل شود. اما واقعا بعضی از جزئیات تصاویری که با گوشی جدید ردمی ثبت شده ما را شگفت زده کرده است. در یکی از این تصاویر ما حتی می‌توانیم زنجیره چرخ عقب موتور سیکلت اسباب بازی را به طور واضح مشاهده کنیم. حتی با اینکه این بخش تنها ۲ الی ۳ درصد تصویر کلی را شامل می‌شود.

معرفی جدیدترین گوشی شیائومی با دوربین  ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر سونی IMX686

در تصویر دیگر حتی می‌توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد. این تصویر که از چشمان یک انسان ثبت شده بسیار شگفت‌انگیز است. ما حتی می‌توانیم نواقص روی پوست سوژه را نیز مشاهده کنیم. علاوه بر این مژه‌های چشم سوژه به وضوح دیده می‌شوند و چشمان او نیز کاملا واضح هستند. اگر کمی دقیق‌تر به داخل چشمان این فرد نگاه کنید متوجه بازتاب تصویر استودیویی که این عکس در آن ثبت شده و منبع نور اصلی می‌شوید.

پیش بینی می‌شود سری Redmi K30 در تاریخ ۱۰ دسامبر وارد بازار شود و از یک تراشه Snapdragon 765G بهره ببرد که با اتصال 5G از مودم Snapdragon X55 همراه است. مشخصات دیگر فاش شده شامل باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با طراحی حفره درون صفحه نمایش برای دو دوربین سلفی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار