غضنفر آبادی در جمع خبرنگاران:

با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستم

یک نماینده ادوار گفت: با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستم، ضمن اینکه متاسفانه یکی از گرفتاری‌های ما این است که اصلا مشخص نیست نامزد‌های انتخابات چگونه از پس هزینه می‌کنند.

با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رئیس دادگاه انقلاب با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام از حوزه انتخابیه در جمع خبرنگاران گفت:‌ من با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستم، ضمن اینکه متاسفانه یکی از گرفتاری‌های ما این است که اصلا مشخص نیست نامزد‌های انتخابات چگونه از پس هزینه‌های آن برآمده و مشخص نیست که این حجم از پول را که برای انتخابات خرج می‌کنند از کجا آورده‌اند.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: عده‌ای از نمایندگان به وسیله هزینه‌های دیگران وارد انتخابات می‌شوند وامدار سرمایه‌داران شده و دیگر به مردم توجه نمی‌کنند. ضمن اینکه اگر نماینده‌ای وامدار جریان و یا سرمایه‌داری شود باید فاتحه مجلس انقلابی را خواند.

غضنفرآبادی با انتقاد از مجلس دهم گفت: متاسفانه حاشیه‌های مجلس دهم بسیار زیاد بود، به طوری که فتنه هایی که در سال‌های ۹۶-۹۷-۹۸ انجام شد به هیچ وجه حضور مجلس را در این حوادث و بررسی و تصویب موضوعات برون رفت از آن ندیدم. هر چند افراد معدودی در این مجلس اقدامات را بررسی می‌کردند، اما تاثیر گذار نبودند.

او اضافه کرد: متاسفانه برخی نمایندگان در این حوادث به وظایف اصلی خود عمل نکرده و دغدغه و مشکلات مردم را پیگیری نکردند. همچنین برای هوشیاری مردم هم کار را دنبال نکردند.

او تصریح کرد: متاسفانه در مجلس دهم برخی نطق‌ها به گونه‌ای بود که گویا از رادیو رژیم صهیونیستی فردی ضد انقلاب در حال سخنرانی است و متاسفانه این گونه افراد هم در مجلس فعلی کم نبودند.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: اگر مجلس توانمند، قدرتمند و انقلابی باشد به هر وزیری رای نمی‌دهد ضمن اینکه مجلس باید به وزیری که سالم و پاک است، رای دهد تا زیرمجموعه آن هم سالم بوده و فسادانگیز نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار