تقی زاده در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ثبت نام قطعی ٢۵٠٠ نفر در حوزه انتخابیه تهران

معاون امور هماهنگی عمرانی گفت: تاکنون حدود ٢۵٠٠ نفر داوطلب نمایندگی مجلس تا امروز در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام قطعی انجام دادند.

ثبت نام قطعی ٢۵٠٠ نفر در حوزه انتخابیه تهرانبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران که جهت بازدید از محل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، به فرمانداری تهران آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: استقبال کاندید‌اها و نامزدین برای مجلس شورای اسلامی بیانگر مشارکت موثر مردم در انتخابات اسفند ٩٨ خواهد بود؛ حدود ٢۵٠٠ نفر تا امروز ثبت نام قطعی انجام دادند و این آمار نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

تقی زاده ادامه داد: با برنامه ریزی‌های دقیق ستاد اجرایی انتخابات در تهران، شرایط به نحو خوبی در حال اجراست و انتخاباتی با مشارکت بالا و خوب خواهیم داشت. یکی از موضوعات اساسی که در طول انقلاب به آن نیاز داشتیم، مشارکت مردمی است چراکه مشارکت یکی از شاخصه‌های عمومی اعتماد عمومی مردم به نظام است.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید داشتند که شرایط و فرصت مناسب در اختیار کاندید‌اها قرار دهند تا شرکت کنندگان هم این شرایط داشته باشند اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اعتماد عمومی مردم به نظام در انتخابات است، مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند که با حضور معنادارشان در انتخابات پشتوانه نظام هستند.

تقی زاده با اشاره به نحوه انتخابات دوم اسفند گفت: تمام آحاد جامعه، دواطلبان و هیئت اجرایی و بازرسی این وظیفه را دارند که شرایط مطلوب را فراهم کنند، مسئولیت هیئت اجرایی خطیر‌تر است، زیرا این اطمینان را باید بدهند که انتخابات در فضای سالم و شفاف برگزار می‌شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: امیدواریم با شرایط فراهم شده انتخابات با شکوه‌تر و برگزار شده و اعتماد عمومی جلب شود؛ در بازدید‌ها مشکل جدی و قابل ملاحظه‌ای نبود با وجود اینکه حجم مشارکت زیاد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار