ونایی در جمع خبرنگاران:

هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد

نماینده ادوار گفت: هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم اعلام می‌کنم چراکه اگر من به عنوان وکیل مردم نتوانم عملکرد شفاف داشته باشم، توان اعمال اقدامات نظارتی را هم در دستگاه‌های اجرایی نخواهم داشت.

هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن ونایی نماینده ادوار مجلس پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت ‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: من از حوزه انتخابیه ملایر برای انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا کردم.

او درباره عملکرد مجلس دهم افزود: مهم‌ترین مشکلی که امروز داریم عدم انجام وظایف دستگاه‌های نظارتی نسبت به عملکرد دولت است.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: من به عنوان کارشناسی که در طول 24 سال گذشته در حوزه نظارت در حال فعالیت هستم، به صراحت می‌گویم که تقریبا کشور تعطیل است؛ چراکه هیچ پروژه عمرانی انجام نمی‌شود، در حالی که این اعمال نظارت عمدتا از سوی قوه مقننه باید صورت گیرد.

ونایی گفت: اعمال نظارت قوه مقننه از سوی دیوان محاسبات یا کمیسیون اصل 90 و یا تحقیق و تفحص‌هاست، در حالی که این حوزه‌ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند و نتیجه این اهمال‌کاری روی کار آمدن دولتی است که هم بی‌تدبیر است و هم ناامید.

اوافزود: نیروهای دلسوز انقلاب باید وارد میدان شده و با شعار نه به بی‌تدبیری و نه به ناامیدی مشکلات کشور را حل کرده و با اقدامی جهادی آنها را رفع کنیم.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: من حتما هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد؛ چراکه اگر من به عنوان وکیل مردم نتوانم عملکرد شفاف داشته باشم، توان اعمال اقدامات نظارتی را هم در دستگاه‌های اجرایی نخواهم داشت و با کمال میل هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف خواهم کرد.
انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار