رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ؛

به جای تخریب دیگران، توانایی‌های خود را به مردم معرفی کنید

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست به جای تخریب دیگران، توانایی‌های خود را به مردم معرفی کنند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم که در آن تقلب، ارتکاب جرم و تضییع حق دیگران جایی ندارد.

او با اشاره به تشکیل ستاد پیگری جرائم انتخاباتی، گفت : با هر عاملی که به فرآیند برگزاری انتخابات سالم خللی وارد کند با تمام توان برخورد خواهد شد و تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در این خصوص پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیدا‌ها داشت و گفت: با هرگونه تخلف کاندیدا‌ها بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

توسلی‌زاده با تاکید بر اینکه داوطلبین انتخابات مجلس باید از تخریب دیگران صرف نظر کرده و مطابق قانون عمل کنند، گفت: کاندیدا‌ها باید به جای تخریب دیگران، خودشان را تثبیت کنند و از برنامه‌های خود به مردم بگویند، زیرا مردم هوشیار و در پی انتخاب بهترین‌ها هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از داوطلبین انتخابات خواست تا حرمت یکدیگر را نگه داشته و به جای اینکه به فکر تخریب دیگران باشند، توانایی‌های خود را به مردم معرفی کنند.

توسلی‌زاده با تاکید بر اینکه کسانی که توانایی داشته و می‌توانند امور کشور را پیش ببرند باید کاندیدا شوند، گفت: کسانی باید برای انتخابات کاندیدا شوند که بتوانند جامعه را در مسیر موفقیت هدایت کنند.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه همه کاندیدا‌ها در جریان موارد قانونی تبلیغات قرار گرفته‌اند، گفت: انتظار می‌رود کاندیدا‌ها با رعایت حریم و حقوق شهروندی، مرّ قانون را رعایت کنند.

او با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مایه امیدواری دوستان و باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.