رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از اعطای تسهیلات لیزینگ برای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی وحدت در نشست معرفی خدمات صندوق به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فارس که در پارک علم و فناوری فارس برگزار شد، گفت: برای حمایت از فروش بیشتر محصولات شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات ۹ درصدی لیزینگ یا فروش اقساطی محصولات شرکت‌های دانش بنیان به صنایع، افراد حقیقی یا حقوقی و ارگان‌های دولتی که محصولات این شرکت‌ها را خریداری کنند، پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه برای خرید هر محصول دانش بنیان تا سقف ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات لیزینگ پرداخت می‌شود، افزود: در این طرح خریدار محصول شرکت دانش بنیان ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد را نقدا به شرکت می‌پردازد و ۸۰ درصد مابقی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت دانش بنیان پرداخت می‌شود و طی اقساط ۳۶ ماهه از خریدار دریافت می‌شود.

وحدت اظهارداشت: به منظور تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی به شرکت‌های دانش بنیان، عاملیت صندوق نوآوری و شکوفایی به صندوق پژوهش و فناوری استان فارس واگذار شده است و در مرحله اول ۳۰ میلیارد تومان در اختیار این صندوق برای تزریق به شرکت‌های دانش بنیان اعطا شده است.

او افزود: این میزان اعتبار در قالب ۲۵ میلیارد تومان خط اعتباری و ۵ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق پژوهش و فناوری فارس پرداخت شده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: به منظور توسعه بازار‌های صادراتی شرکت‌های دانش بنیان ۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی به این شرکت‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار