بسته اخبار حوادث ۱۶ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری ۲ سارق سربزنگاه /کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۶ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق سربزنگاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه ۱۶ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق  در زاهدان

با سرعت عمل پلیس ۲ سارق به عنف منزل لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدر رضا اکبری  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت:  یک فقره سرقت به عنف منزل در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان اعلام و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۶ که در همان محدوده در حال گشت زنی بود به محل اعزام شد.

او  افزود: با حضور تیم گشت مردی جوان هراسان به عوامل انتظامی مراجعه و اعلام داشت که ۲ مرد جوان موتورسوار با ورود منزلش قصد سرقت داشتند که آن را مشاهده کردم که یکی از آنان با استفاده اسپری فلفل و شوکر وی را مصدوم و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: عوامل انتظامی پس از بررسی اظهارات فرد شاکی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام ماموران حین گشت زنی متهمان را که در خیابان خرمشهر پرسه می‌زدند را شناسایی و در اقدامی ضربتی قبل از فرار آن‌ها را دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان ۲۱ و ۲۳ ساله که افراد سابقه دار می‌باشند در مواجهه حضوری با مالباخته شناسایی که در بازجوئی‌های اولیه به ۳ فقره سرقت به عنف تلفن همراه نیز در سطح شهر زاهدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان خاطر نشان کرد: تحقیقات از متمهان برای کشف جرائم با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

جانشین انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر ایرانشهر به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به توقیف خودرو کامیون خاطر نشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان احشام با ۵ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ غلامرضا میرشکاری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای "اکبر آباد" شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با بررسی اظهارات مالباختگان و سرنخ‌های موجود، تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از سرنخ‌های بجامانده یکی از اعضای باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یکی از روستا‌های همان محدوده دستگیر کردند.

سرهنگ میرشکاری عنوان کرد: متهم ۳۲ ساله که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله ومستندات پلیسی به ۵ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر از دوستانش که ۳۴ و ۴۱ سال سن دارند اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم دستگیر و تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

دستگیری و جمع آوری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان چابهار با مشارکت دیگر رده‌های عملیاتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را طی هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او  افزود: در این طرح پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر طی چند عملیات مجزا ۲۴ معتاد متجاهر جمع آوری ۶ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیر زیادی انواع مواد مکشوفه و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده فروشان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار