بسته اخبار حوادث ۱۴ آذر ماه ۹۸؛

شتر‌های قاچاق به مقصد نرسید / بیش از ۷ تن مرغ فاسد قبل از توزیع در بازار کشف شد

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شتر‌های قاچاق به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۱۴ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

شتر‌های قاچاق توقیف شد

 با هوشیاری پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" شتر‌های قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ "احمد آذرکیش" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با یک سری کار گسترده پلیسی به اطلاعاتی در خصوص قاچاق شتر توسط افراد سودجو به صورت پیاده از کشور پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران دست یافتند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی "سراوان" پس از چندین شبانه روز تحقیقات سرانجام گله ۵۰ نفری شتر را در دامنه یکی از ارتفاعات که به سمت شهرستان "خاش" در حرکت بود، شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره جهاد کشاورزی ارزش دام‌های قاچاق ۷ میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی شتر‌ها به دامپزشکی شهرستان منتقل و پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف  ۷ تن مرغ فاسد در بازار 

جانشین انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از کشف بیش از ۷ تن مرغ فاسد در بازرسی از یک کشتارگاه غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا  گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر پخش و توزیع مرغ منجمد فاسد در یک کشتارگاه طیور در حاشیه شهر ایرانشهر پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره اماکن قرار گرفت.

او  افزود: ماموران این فرماندهی با کنترل نامحسوس محل با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن، تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و دامپزشکی در در بازرسی از این کشتارگاه ۷ تن ۳۰۰ کیلو گرم مرغ فاسد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به دستگیری ۲ گرداننده این محل بیان داشت: با دستور مقام قضائی کشتارگاه پلمپ و افراد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رد رشوه پلیس وظیفه شناس به راننده متخلف

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از رد رشوه افسر وظیفه شناس پلیس راه چابهار به راننده متخلف خبر داد.

سرهنگمحمد صادق رستمی گفت: روز گذشته یکی از عوامل گشت پلیس راه شهرستان چابهار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور چابهار-کنارک به راننده جوان یک دستگاه کامیون کشنده سوخت کش مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده و فاقد گواهینامه رانندگی است که این فرد متخلف برای چشم پوشی افسر پلیس راه مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به وی پلیس پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تصریح کرد: این افسر وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ رستمی ضمن تقدیر از صحت عمل این مامور وظیفه شناس خاطر نشان کرد: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، افراد متخلف هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

کشف محموله ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال باطری قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال باطری قاچاق در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) بزمان هنگام کنترل خودر‌های عبوری در محور بزمان-ایرانشهر به ۲ دستگاه تریلی مظنون شدند.

او  افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت خودرو‌ها به داخل ایستگاه در بازرسی از آن‌ها ۱۸۰۰ عدد باطری فرسوده قاچاق به وزن ۳۶ تن و ۴۵۰ کیلوگرم کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف کامیون‌ها خاطر نشان کرد: ارزش این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده که افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار