برقراری پروازهای فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه از ساعت یک بامداد تاکنون به دلیل کاهش دید افقی متوقف شده‌ بود که از دقایقی قبل با مساعدتر شدن هوا از سر گرفته‌ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: از ساعت یک بامداد امروز به دلیل کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰ متر، پرواز‌های این فرودگاه انجام نشده است.

او ادامه داد: به همین منظور پرواز‌های شماره ۹۳۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و ۶۲۵۱ شرکت هواپیمایی تابان به مقصد تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه امروز انجام شود تا مساعد شدن شرایط جوی تاخیر دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: همچنین پرواز‌های شماره ٤٠٩٠ شرکت هواپیمایی زاگرس و شماره ۴۳۲۳ شرکت سپهران از مشهد به تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود، با تاخیر روبرو است.
 


 
جعفری افزود: علاوه بر آن پرواز شماره ۷۰۷۳ شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد کیش لغو و برای آن پرواز دیگری جایگزین شده است.

او تصریح کرد : پرواز‌های شماره ٨٠١٦ شرکت ایران ایرتور به مقصد زنجان به علت نامساعد بودن هوای مبدا و مقصد و شماره ٥٦٩٩ شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران که قرار بود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود به دلیل  وارد نشدن پرواز از تهران لغو شده‌اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از مسافران می خواهیم قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل کنند.
 

پروازهای فرودگاه مشهد برقرار شد

 
جعفری افزود: پرواز‌های ورودی و خروجی این فرودگاه از دقایقی قبل با مساعدتر شدن هوا از سر گرفته شد.

او ادامه داد: هم اکنون دید افقی در این فرودگاه به ۶۵۰ متر رسیده و امکان انجام پرواز‌ها وجود دارد.

 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.