نیروی انتظامی با حفظ امنیت به توسعه جامعه کمک می‌کند

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت:امنیت، پایه و اساس پیشرفت و توسعه جامعه است و نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد اجتماعی به این امر کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار با روسای پلیس فتا گفت: مردم نیرو‌های انتظامی را از خود و همراه خود می‌بینند.

او افزود: پلیس باید طوری در جامعه جلوه کند که مردم، آن را از خود بدانند که با عملکرد دلسوزانه پلیس، وضعیت به گونه‌ای است که مردم، نیرو‌های انتظامی جزیی از خود می‌دانند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: ماموریت پلیس فتا هم برقراری امنیت مردم در فضای مجازی است و با مشارکت و همراهی مردم با موفقیت نیز در این عرصه گام برداشته است.

او خاطر نشان کرد: افراط و تفریط در هیچ کاری به صلاح نیست لذا همه باید کار خود را به درستی انجام داده و تحت تاثیر شرایط محیطی قرار نگیریم تا به آرامش درونی و اجتماعی برسیم.

 آیت‌الله حسینی شاهرودیپلیس امروز را پلیس اسلامی و متکی به اعتقادات و باور‌های دینی دانست و یادآور شد: پلیس باید با تقوا باشد، رابطه خوبی با خدا داشته باشد و اعتقادات و باور‌ها و استفاده از علم روز را به کارکنان خود تزریق کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: آن حضرت شخصیت علمی و باتقوایی بودند و به برکت وجود ایشان، از شهر قم علم به تمام جهان صادر می‌شود و امروز مذاهب مختلف در قم در حال تحصیل هستند از جمله دانشگاه مذاهب که در ترویج دین مقدس اسلام بسیار مهم و تاثیرگذار است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار