سرپرست شورای هماهنگی‌تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبرداد؛

تشکیل ۱۳ ستاد برای برگزاری مراسم ۹ دی در استان مرکزی

سرپرست شورای هماهنگی‌تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به‌منظور برگزاری آیین نهم دی‌ماه ۱۳ ستاد در این استان تشکیل شده است.

تشکیل ۱۳ ستاد برای برگزاری مراسم ۹ دی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام دانشی سرپرست شورای هماهنگی‌تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی‌ماه در اراک گفت: ۱۳ ستاد به‌منظور برگزاری آیین نهم دی‌ماه در این استان تشکیل و برنامه‌ها نیز از سوی ستاد مرکز به شهرستان‌ها ابلاغ شده‌است.

حجت‌الاسلام دانشی افزود: آیین نهم دی‌ماه در اراک راس ساعت ۱۰ با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

نهم دی مردم با حضور آگاهانه خود نقشه‌های شوم‌دشمنان را نقش برآب کردند

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این گفت: نهم دی‌ماه تجلی حمایت ملت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و حریم ولایت فقیه است و این روز نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که مردم با حضور آگاهانه خود نقشه‌های شوم‌دشمنان را نقش برآب کردند.

اکرمی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی چشم طمع به منابع ملت دوخته بودند، حضور آحاد جامعه در روز نهم دی‌ماه نشان داد که با وجود اختلاف سلیقه‌ها، مردم پای نظام و رهبری ایستاده‌اند.

او نسبت به برگزاری هر باشکوه‌تر آیین نهم دی‌ماه تاکید کرد و گفت: برگزاری آیین‌های انقلابی باید وحدت ملی و تقویت عشق به نظام را در جامعه تقویت کند و دستگاه‌های مسوول با همین هدف مهم باید آیین‌های انقلابی را برنامه‌ریزی کنند.

نهم دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.