مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه:

آمریکا دشمنی حیله گر و فتنه امروز فرهنگی اقتصادی است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در مراسم ۹ دی اراک گفت: آمریکا دشمنی حیله گر و فتنه امروز فرهنگی اقتصادی است.

آمریکا دشمنی حیله گر و فتنه امروز فرهنگی اقتصادی است  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلای اراک گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکا دشمن حیله گری است و از طریق مشکلات اقتصادی می خواهد اوضاع مملکت را بهم بریزد.

مقدم فر با اشاره به هشدار رهبری درباره سال ۹۸ افزود: ملت ایران ملتی قوی است و دشمنان هیچ کاری نمی توانند بکنند، اما باید هشدار آقا را جدی بگیریم و همه مردم حواسشان جمع و بیدار باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان و فتنه گران روش‌های مبارزاتشان تکراری است، اما هدف آن‌ها تکراری نیست، اضافه کرد: آن‌ها می خواهند مانند داعش و امثال آن در منطقه نا امنی ایجاد کنند، اما نیرو‌های امنیتی هوشیار هستند و نمی گذارند که آن‌ها موفق شوند.

فتنه بعدی پیچیده‌تر است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فتنه بعدی پیچیده‌تر است و ما باید مدیریت ادراک داشته باشیم، زیرا آخرین جنگ دشمن جنگ معرفتی است یعنی باید کار ما در باور آن‌ها شکل بگیرد.

وی بیان کرد: دشمنان بعد از فتنه ۸۸ کانون اصلی را متوجه، ولی فقیه کردند و حملات به سوی حضرت آقا رفت و تا امروز ادامه دارد و آن‌ها میخواهند ادارک مردم را خراب و فاصله مردم و امام امت را جدا کنند.

مقدم‌فر تصریح کرد: باید مراقب نفوذی‌های فکری فرهنگی باشیم، زیرا دشمنان می خواهند از این طریق وارد شوند و جریان‌های سیاسی که فریب خوردند و در فتنه بودند این بار فریب نخورند و بجای اصلاح طلبی دنبال تفکر ٬همسو با دشمن نشوند.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبری هشدار دادند همه باید بیدار باشیم و میدان را برای دشمن خالی نکنیم اظهار کرد: مهمترین وظیفه مردم و مسئولان تلاش برای فعالیت‌های اقتصادی است تا دشمنی که از در خارج شده از پنجره وارد نشود واگر مسئولان به تقویت تولید داخلی توجه جدی کنند مشکلات اقتصادی مردم حل خواهد شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فتنه 88 ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.