پروین: مربیان توانایی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران داریم

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: مربی‌های خوبی در ایران داریم که از خارجی بهتر هستند.

افراد توانایی در ایران برای سرمربی گری تیم ملی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: مراسم امروز بهتر و وسیعتر از گذشته برگزار شد و آن راضی هستم.

او افزود: این مراسم تجلیل از بنده فقط نبود. لطف دیگران انسان را به اینجا می‌رساند. در این مراسم همه پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتند.

اوبا اشاره به اینکه اعضای تیم پیشکسوت پرسپولیس و استقلال در این مراسم حضور داشتند، ادامه داد: امیدوارم چنین مراسم‌هایی بیشتر داشته باشیم و پیشکسوتان هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال هم در ان حضور داشته باشند. ما در زمین مسابقه فقط با اعضای باشگاه استقلال رقیب هستیم.

او افزود: در حال حاضر تیم استقلال یک شرکت ثبت کرده است. این باعث خوشحالی است که در کنار ما باشند.

پروین در خصوص وضعیت شفقتیان گفت: تا آنجایی که امکان داشته باشیم از افرادی که در پرسپولیس حتی یک سال بازی کرده اند را تا جایی که در توان مان باشد کمک خواهیم کرد و شفقتیان هم از این امر مستثنی نیست.

او با اشاره به رفتن ویلموتس از تیم ملی و وضعیت کنونی فوتبال ایران افزود: اگر برعهده من بود حتما مربی ایرانی را وارد کار می‌کردم. مربی‌های خوبی در ایران داریم که از مربی‌های خارجی کمتر نیستند.

پروین گفت: با آوردن بازیکن خارجی در صورتی موافق هستم که از بازیکن‌های ایران بهتر باشد نه اینکه هیچ تفاوتی نداشته یا حتی کمتر باشد.

او گفت: نباید علی دایی، قلعه نویی، یحی گل محمدی و مظلومی و حتی تاتار را نادیده گرفت. اگر من به جای تاج تصمیم گیری می‌کردم حتما سرمربی ایرانی را برای تیم انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/

اخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار