دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد/ باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند

پیشکسوت استقلال گفت: پیشکسوتان فقط و فقط به عشق پیراهن استقلال در این تیم بازی کردند و حالا که به حمایت نیاز دارند، نباید پشتشان خالی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به اعتقاد من قرعه کشی به خوبی انجام شد. شاید طرفداران استقلال و سپاهان فکر کنند تیمشان بازی سختی دارد، اما ۲ تیم در لیگ بازی بسیار خوبی انجام دادند و مردم می‌خواهند یک بازی خوب دیگر ببینند.

دین محمدی گفت: در جام حذفی هیچ چیز مشخص نیست و تاکنون برخی تیم‌های لیگ یکی هم به فینال رسیده اند. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و امیدوارم از بازی‌های این مرحله لذت ببریم. بازی سپاهان و استقلال هم طبق قرعه درآمد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید: استقلال میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس به مصاف حریف لیگ یکی می‌رود


پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم گفت: اوایل فصل از استقلال انتقاد کردم و گفتم تیم خوب بازی نمی‌کند. به هر حال طبیعی است وقتی تیم ضعیف  بازی می‌کند، من به عنوان پیشکسوت تیم انتقاد می‌کنم، اما در حال حاضر تیم خوب بازی می‌کند و ما هم به خوبی از تیم حمایت می‌کنیم. استقلال با همین روند پیش برود می‌تواند قهرمان این فصل شود.

او در خصوص این که گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال به پیشکسوتان این تیم اهمیتی نمی‌دهند گفت: از قدیم گفته اند پهلوان زنده را عشق است، اما به مسئولان باشگاه می‌گویم که پیشکسوتان را فراموش نکنید، زیرا برخی از پیشکسوتان به حمایت باشگاه نیاز دارند. در حال حاضر هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس تحت پوشش وزارت ورزش ورزش هستند و در پرسپولیس می بینیم که علی پروین پیشکسوتان را دور هم جمع کرده و از آن‌ها حمایت خوبی می‌شود، اما پیشکسوتان استقلال هنوز پراکنده اند و این اصلا خوب نیست. مدیران باشگاه استقلال باید این تیم را سر و سامان دهند. به هر حال پیشکسوتان حیف هستند و باشگاه باید از آن‌ها حمایت کند، زیرا تمام فقط و فقط به عشق پیراهن استقلال در این تیم بازی کردند و حالا که به حمایت نیاز دارند، نباید پشتشان خالی شود.

انتهای پیام/

اظهارات سیروس دین محمدی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.