آمادگی کامل ستاد بحران چابهار برای مقابله با خسارات ناشی از موج بارندگی

فرماندار ویژه چابهار از آمادگی کامل ستاد بحران این شهرستان برای مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت دو سامانه بارشی که از صبح امروز در جنوب استان فعال شده خبر داد.

آمادگی کامل ستاد بحران چابهار برای مقابله با خسارات ناشی از موج بارندگی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی فرمانداری؛ رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی و هشدار ستاد بحران استان در مورد ورود و فعالیت دو سامانه بارشی به استان که در پی آن از امروز بارندگی، رعد و برق، وزش باد، جریان سیلاب و احتمالاً خسارت و مسدود شدن مسیر‌ها ناشی از این موضوع در راه است، شب گذشته جلسه ستاد بحران چابهار در این زمینه تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: در این راستا تاکنون به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، بخشداران، دهیاران و شورا‌ها هشدار داده شده و همه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا خسارات احتمالی به حداقل برسد.

او با بیان اینکه بیشتر مشکلات احتمالی مربوط به مجموعه دریایی و دریابانی و همینطور حوزه شیلات است، اظهار داشت: بیشتر مشکلاتمان در حوزه دریایی است و از طرف دیگر قایق‌ها، شناور‌ها و افراد در حوزه دریا با توجه به تلاطم دریا، بارندگی، رعد و برق و طوفان باید از عبور و مرور دریایی اجتناب کنند.

این مقام مسئول گفت: امید داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته همچون دفعات گذشته با وجود بارندگی‌هایی با سطح بالا موفق می‌شویم این بارندگی‌ها را با تمام ظرفیت و سعی و تلاشمان پشت سر بگذاریم و انشاالله این باران نیز رحمت الهی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:بارش باران مدارس چابهار را تعطیل کرد


انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار