روزانه ۸۰ بیمار مشکوک به آنفلوآنزا در خاش مورد درمان قرار می‌گیرند

رییس شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: با توجه به شرایط فصل سرما حدود ۸۰ نفر مشکوک به آنفلوآنزا خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

روزانه ۸۰ بیمار مشکوک به آنفلوآنزا در خاش مورد درمان قرار می‌گیرند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا کرد رییس شبکه بهداشت و درمان خاش در حاشیه بازدید سرزده فرماندار خاش از بخش‌های مختلف اورژانس و بیمارستان امام خمینی (ره) گفت گفت: با توجه به شرایط فصل سرما در هر شبانه روز افزون‌بر یک هزار بیمار به اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) و مراکز درمانی این شهرستان مراجعه که حدود ۸۰ نفر آنان را افراد مشکوک به آنفلوآنزا تشکیل داده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: تاکنون هیچ مورد فوتی از آنفلوآنزا در این شهرستان گزارش نشده است.

او  افزود: بخش‌های مختلف اورژانس و بیمارستان و مراکز خدمات درمانی شهری و روستائی و خانه‌های بهداشت در حالت آماده باش قرار دارند و برای مقابله با هر نوع بیماری تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئییس شبکه بهداشت و درمان خاش اظهار داشت: علاوه بر مراکز دولتی خدمات درمانی، مراکز درمانی بخش خصوصی نیز آماده پذیرش بیماران مراجعه کننده هستند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش نیز گفت: روزانه در هر شیفت حدود ۳۰۰ بیمار مراجعه کننده در این مرکز درمانی از خدمات حوزه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

دکتر محمود کردی اظهار داشت: در شیفت‌های مختلف اورژانس پزشک مستقر است و در کنار فعالیت پزشک اورژانس از توان پزشک عفونی نیز استفاده می‌شود.

فرماندار خاش نیز بر اهمیت و ضرورت استفاده همزمان از ۲ پزشک برای تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مردم و کاهش دادن صف‌های مراجعان، تکریم بیماران و تلاش برای ارتقای شاخص‌های خدمات حوزه سلامت تاکید کرد.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: پیگیری برای جذب و استقرار پزشکان عمومی و متخصصان و گام برداشتن برای رفع مشکلات مالی و تامین نیاز‌های این قشر جهت ارائه خدمات شایسته به مردم از اولویت‌های مهم مسوولان شهرستان است و از مقامات حوزه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم شهرستان خاش را در حوزه خدمات سلامت و بهداشت و درمان بطور ویژه مورد توجه قرار دهند.

فرماندار خاش تاکید کرد: باید تمام شرایط و زمینه‌ها برای حضور و مستقر شدن پزشکان در این شهرستان فراهم باشد و امیدواریم دست اندرکاران حوزه بهداشت به این موضوع بیشتر توجه کنند تا عزیزان پزشک با دغدغه کمتری به مردم خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار