تسهیلات واحد‌های اقتصادی مناطق زلزله زده باید به سرعت پرداخت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، ایجاد رونق اقتصادی را مستلزم تلاش همه‌جانبه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امر دانست.

تسهیلات مصوب شده برای واحد‌های اقتصادی مناطق زلزله زده باید به سرعت پرداختبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی معاون استاندار کرمانشاه گفت:همه مدیران باید با دید کمک و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در این جلسه حضور پیدا کنند. 

او  با بیان اینکه نگاه سلیقه‌ای به موضوع و بی تفاوتی نسبت به مشکلات سایرین دردی را دوا نمی‌کند، افزود: همه باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سرپا ماندن تولید دغدغه داشته باشیم و تلاش کنیم.

حاتمی همچنین با اشاره به اهمیت و نقش بانک‌ها در رفع مشکلات واحد‌های صنعتی، گفت: گاهی اوقات سخت گیری‌های بی مورد ما را از هدفمان دور کرده و رفع مشکل واحد‌های تولیدی را یا به تاخیر انداخته و یا با مشکل مواجه می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین باانتقاد از برخی تعلل‌های صورت گرفته توسط بانک ملت استان در خصوص تاخیر در پاسخگویی به یکی از مصوبات ۲ ماه پیش ستاد رفع موانع تولید، گفت: با این کار‌ها تنها وقت خود را تلف کرده و نمی‌توانیم برای رفع گرفتاری واحد‌های اقتصادی قدمی برداریم.

حاتمی گفت: تسهیلات مصوب شده برای واحد‌های اقتصادی مناطق زلزله زده باید به سرعت پرداخت و مدیران بانک‌ها نباید در این خصوص تعلل کنند ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان از سال گذشته تاکنون با اقدام‌های صورت گرفته فعال و به چرخه تولید بازگشته اند.

حاتمی افزود: برای فعال سازی این تعداد واحد تولیدی و تامین نقدینگی آنها، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.