فرمانده سپاه استان سمنان:

توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردم ایران خنثی شد

سرهنگ حمید دامغانی گفت: توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت مردم ایران یکی پس از دیگری خنثی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و پس از آن با بصیرت مردم ولایی و انقلابی ایران یکی پس از دیگری خنثی شد.

او با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در کشور نهادینه‌شده است و آثار و برکات زیادی نیز برای انقلاب و نظام به همراه داشته است افزود: باید قدردان خون شهدا باشیم و راه آن‌ها را تداوم بخشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: جنگ نرم و فرهنگی دشمنان با هدف تغییر افکار و عقاید و باور‌های ارزشی و انقلابی جریان دارد که باید راهکار‌های مناسبی برای مقابله با این جنگ دشمنان اتخاذ شود.

سرهنگ حمید دامغانی تصریح کرد: رهبری و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم همچون همیشه نگذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

گفتنی است، در این آئین مرتضی عبداللهی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سرخه معرفی و از زحمات سرهنگ عباسعلی کاظمی فرمانده اسبق سپاه ناحیه سرخه در مدت تصدی در این سمت تقدیر شد.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.