هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک ۴ سال عذاب کشیدیم/ قدر حضور در المپیک را می‌دانیم

هوگوپوش تیم ملی کشورمان گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۴ سال هر کاری کردیم که در مطلوب‌ترین فرم و بالاترین سطح آمادگی باشیم.

هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک 4 سال عذاب کشیدیم/ قدر حضور در المپیک را می دانیمآرمین هادی پور تکواندوکار وزن ۵۸_ کیلوگرم تیم ملی کشورمان که موفق شد سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات فینال گرندپری روسیه اظهار داشت: آخرین مرحله گرندپری یکی از سخت‌ترین مسابقاتی است که در بالاترین سطح تکواندو برگزار می‌شود و ۱۶ تکواندوکار برتر هر وزن در این مسابقات حضور دارند. از آنجایی که گرندپری مسکو آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک توکیو بود، تمام بازیکنان با حداکثر توان و آمادگی در این مسابقات حاضر شدند.

هادی پور در ادامه افزود: خوشبختانه در پایان ماراتن ۴ ساله کسب سهمیه که پستی و بلندی‌های زیادی داشت، توانستیم ۲ سهمیه بگیریم. امیدوارم مردانی هم در گرنداسلم سهمیه بگیرد تا با ۳ سهمیه در المپیک حضور پیدا کنیم و با کسب نتیجه‌ای در خور دل مردم را شاد کنیم.

او درباره اهدافش برای المپیک توکیو گفت: برای کسب سهمیه خیلی عذاب کشیدیم، زیرا برای این کار باید ۴ سال مسابقه بدهید و هر یکی، ۲ ماه در مسابقاتی که سطح بالایی دارد و رقابت خیلی نزدیک است، شرکت کنید. در این مدت با برترین بازیکنان جهان رقابت کردیم و هر کاری کردیم که در مطلوب‌ترین فرم و بالاترین سطح آمادگی باشیم؛ بنابراین از مسابقه‌ای مانند المپیک که ۴ سال برای آن تلاش کردیم، به راحتی نمی‌گذریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن آماده شویم.

هوگوپوش وزن ۵۸_ کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: تا المپیک به اندازه کافی وقت داریم و در این مدت سعی می‌کنیم اشکالات فنی را برطرف کنیم و با فشار‌ها و مسائل روانی کنار بیاییم تا با آمادگی ۱۰۰ درصد در المپیک شرکت کنیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم، زیرا این بزرگترین پاداش برای ما است.

هادی پور افزود: از استادم، مرحوم رضا زاده، کادرفنی و خانواده ام که در این مدت برای من زحمات زیادی کشیدند و مردم که همیشه با دعای خیرشان پشتیبان ما هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب خوبی‌های آن‌ها را بدهم.

انتهای پیام/

اظهارات آرمین هادی پور درباره مسابقات فینال گرندپری ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار