حسینی: انتظارات بیش از حد باعث شد نتیجه نگیرم/ سال خیلی سختی را گذراندم

تکواندوکار ملی پوش کشورمان گفت: سال خیلی سختی را گذراندم، اما خوشحالم که با کسب سهمیه توانستم حاصل دسترنجم را بگیرم.

حسینی: انتظارات بیش از حد باعث شد نتیجه نگیرم/ سال خیلی سختی را گذراندممیرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸_ کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به اعتقاد من فینال گرندپری سخت‌تر از المپیک است. خداراشکر این سال که برای من خیلی سخت گذشت پایان خوبی داشت و با گرفتن سهمیه المپیک توانستم حاصل دسترنجم را بگیرم.

تکواندوکار ملی پوش کشورمان گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد، فکر نمی‌کردم بتوانم سهمیه بگیرم، اما خواست خدا این بود که سهمیه بگیرم و خدا در این مدت در خیلی جا‌ها دست من را گرفت. همچنین دعای پدر و مادرم که به خاطر من خیلی اذیت شدند و تلاش‌های کادرفنی و استاد فلاحی راد که مربی پایه من بود، باعث شد تا موفق شوم و خوشحالم که با کسب سهمیه توانستم جواب زحماتشان را بدهم.

میرهاشم در خصوص هدفش در المپیک توکیو گفت: از حالا زود است که درباره المپیک صحبت کنیم و من می‌خواهم در مدت باقی مانده تا المپیک، با تمام توان تلاش کنم تا به اوج آمادگی برسم و بتوانم بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنم تا دل مردم را شاد کنم.

میرهاشم در پاسخ به این پرسش که موفقیت‌های چشمگیر او باعث شده تا انتظارات از او بالا برود و این که انتظاراتی که از او می‌رود، تا چه اندازه کار او را سخت‌تر می‌کند گفت: دلیل این که در فینال گرندپری نتیجه نگرفتم، همین موضوع بود که باعث شد نتوانم نتیجه دلخواهم را بگیرم. ناشکری نمی‌کنم، اما می‌توانستم مدال طلا بگیرم. کم تجربگی کردم و همین مسائل باعث شد تا نتوانم تمام توانایی هایم را بروز دهم. به هرحال انتظارات همیشه وجود دارد و ما هم سعی می‌کنیم انتظارات را برآورده کنیم.

او درباره مشکلات و دغدغه‌های تکواندوکاران در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: فقط تکواندو نیست که از حمایت نشدن گلایه دارد و دوستان کشتی گیر من هم از شرایطشان راضی نیستند. البته باید اینطور باشد، زیرا آن‌ها از مسئولان انتظار دارند. امیدوارم که شرایط بهتر شود. ما درخواست کردیم که از ما حمایت کنند، زیرا دیگر فاصله‌ای تا المپیک نمانده و با یک چشم برهم زدن المپیک می‌رسد و ما در شیابجانگ هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات میرهاشم حسینی پس از فینال گرندپری ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار