برپایی جلسه هماهنگی کلنیک‌های گیاه پزشکی در رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از برگزاری جلسه هماهنگی با کلینک‌های گیاه پزشکی و مسئولان فروشگاه‌های خصوصی توزیع سم و کود کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سید مهرداد میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هماهنگی با کلینک‌های گیاه پزشکی و مسئولان فروشگاه‌های خصوصی توزیع سم و کود کشاورزی برگزار گردید.

او افزود: در این جلسه بر هماهنگی، همکاری و ارتباط هرچه بیشتر کلنیک‌های گیاه پزشگی و فروشگاه‌های توزیع سموم و کود‌های شیمیایی در رامهرمز تاکید گردید.

میرسالاری بیان داشت: آقایی معاون فنی بر توزیع سموم شیمیایی و کود‌های موجود در فروشگاه‌های مربوطه طبق نظرات کارشناسی و پیگیری ورود کمی و کیفی نهاد ه‌ها به شهرستان تاکید کرد و خواستار در اختیار قرار دادن لیست موجودی تمامی سموم و کود‌های موجود در انبار با جزئیات کامل کاربردی و قیمت محصول به جهاد کشاورزی از سوی فروشگا ه‌ها شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در ادامه تصریح کرد: در این جلسه در خصوص آخرین توصیه‌های علمی و کاربردی استفاده از انواع سموم کشاورزی در محصولات مختلف بخصوص ۲ محصول استراتژیک گندم و کلزا بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.