هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال؛

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه

رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانهبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری و برگزار می‌شود. در مهم‌ترین بازی امروز و در دربی جنوبی‌ها تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام از ساعت ۱۶ به مصاف یک دیگر می‌روند. ۲ تیم از مدعیان به شمار می‌روند و هر کدام تنها یک باخت داشته اند، برنده این بازی با احتمال زیاد بتواند جایگاهش را به راحتی در صدر جدول تثبیت کند. این دیددر جذاب و البته مهم قرار است به میزبانی پتروشیمی برگزار شود.

تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و ذوب آهن اصفهان در دیگر بازی جذتب هفته به میزبانی قم با هم بازی می‌کنند. تقابل محمدرضا اسلامی و مهران حاتمی از دیگر تقابل‌های جذاب این هفته است. ذوبی‌ها مدتی است کا نتایج خوبی می‌گیرند و جایگاهشان را ارتقا داده اند، شیمیدر هم از مدعیان فصل محسوب می‌شود. این بازی هم‌از ساهت ۱۶ برگزار می‌شود.شهردادی گرگان مدعی هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم هفته در تبریز با توفارقان آذر شهر رو به رو می‌شود. شاگردان شاهین طبع هم تنها یک باخت داشته اند و شرایط خوبی دارند.

مهرام تهران هم در دیگر بازی مهم امروز در تالار بسکتبال آزادی به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود، این دیدار هم دربی تهران محسوب می‌شود و برای هر ۲ تیم مهم است. شاگردان هاشمی هفته گذشته شکست غیر منتظره‌ای را تجربه کردند و باید برای ماندن در بالای جدول برنده بازی امروز باشند. شاگردان ایزد پناه هم باید برای بهبود جایگاهشان بازی امروز را ببرند.اکسون تهران هم که این روز‌ها نوسان زیادی در نتیجه دارد باید در خانه و در تالار آزادی به مصاف رعد پدافند هوایی شهرکرد برود این بازی نسبتا آسان خواهد بود و شاگردان آب کناری می‌توانند شرایطشان را بهبود بخشند.

مس کرمان قعر نشین هم در این هفته میزبان شهرداری بندر عباس هستند. شاگردان هنگامی در بندر عباس هفته گذشته به برد ارزشمندی برابر مهرام رسیدند و برای این بازی انگیزه بالایی دارند. شورا شهرداری قزوین هم در دیگر بازی هفته میزبان آویژه صنعت پارسای مشهد است و برای بهبود جایگاه و شرایطش نیازمند برد در این بازی خانگی است.

تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان تا پایان هفتا دهم با ۱۹،۱۷و۱۷ امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم لیگ برتر بسکتبال قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

بسکتبال ایران هنوز جا برای پیشرفت دارد/ پیروزی مقابل حریفان در المپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نیست


انتهای پیام/

پیش بازی رقابت های لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار