مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غیاب لاریجانی و عارف در انتخابات برای کشور مضر است

فعال اصلاح طلب گفت: عدم حضور افرادی نظیر محمدرضا عارف و علی لاریجانی جای تاسف دارد زیرا آنها تجربیات بسیار باارزشی دارند.

غیاب لاریجانی و عارف در انتخابات برای کشور مضر است/ هنوز نمی‌توان درباره چهره مجلس آتی اظهار نظر کردحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با ابراز تاسف از عدم حضور چهره‌هایی نظیر محمدرضا عارف و علی لاریجانی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایطی که نیاز به ارتباط با دنیا و تجدید پیما‌ن‌هایمان در داخل کشور داریم عدم حضور افرادی نظیر محمدرضا عارف و علی لاریجانی جای تاسف دارد زیرا این افراد صاحب تجربیات بسیار باارزشی در عالم سیاست هستند و باید پرسید که بدون تجربیات این چنینی می‌توان کشور را اداره کرد.

او در پاسخ به چرایی عدم حضور این شخصیت‌ها در انتخابات  آتی گفت: نمی‌دانم به چه علت آنها نیامدند اما مهم این است که در این عرصه حضور پیدا نکردند و من این غیاب را برای جمهوری اسلامی ایران مضر می‌دانم.


بیشتر بخوانید: کدام شخصیت‌های سیاسی برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟


مرعشی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا این تجربیات در افراد ثبت نام کننده وجود ندارد، بیان کرد: تمام افرادی که در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند توانایی این را دارند که بخشی از مردم را به  صحنه انتخابات بکشانند و البته بخشی از این تجربیاتی که برای کشور مفید است در ثبت‌نام شدگان وجود دارد و ما امیدواریم که آنها بتوانند این خلاء را پر کنند.

فعال اصلاح طلب درباره طیف‌های سیاسی حاضر در مجلس آتی خاطرنشان کرد: معتقدم که هنوز نمی‌توان از تعداد ثبت‌نام شدگان به این  جمع‌بندی رسید که افراد غالب در مجلس اصولگرا یا اصلاح طلب هستند بلکه باید ببینیم که ترکیب نهایی تاییدصلاحیت شدگان چگونه است و آیا اصلاح طلبان قادر به بستن لیست نهایی هستند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
بهتر که نیومدند خداروشکر تاالان هم چکار کرده اند
آخرین اخبار