فعالیت ۴۷ باشگاه بولینگ و بیلیارد در استان اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۴۷ باشگاه بولینگ و بیلیارد در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخابی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اردبیل ضمن قدردانی از کاندیدا‌های حاضر در این مجمع که همواره برای ارتقا این ورزش تلاش می‌کنند گفت: در سطح استان اردبیل ۴۷ باشگاه بولینگ، بیلیارد فعالیت می‌کند، ولی متاسفانه ورزشکاران بیمه شده در این رشته فقط ۴۴ نفر است که باید رئیس هیات برای افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته بولینگ و بیلیارد در استان تلاش کند.

او بر لزوم توسعه رشته بولینگ و بیلیارد در همه شهرستان‌های استان تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا این رشته تنها منحصر به مرکز استان نباشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه اردبیل را یکی از استان‌های قهرمان خیز و پهلوان پرور کشور دانست و اظهار کرد: در کنار همه رشته‌های ورزشی فعال در اردبیل رشته بولینگ و بیلیارد هم جدی گرفته شود چرا که از استان می‌توانیم قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه دهیم.

برادران تصریح کرد: اوضاع جغرافیایی و آب و هوای سرد منطقه در ماه‌های زیادی از سال زمینه را برای جذب استعداد‌ها و پرورش ورزشکار در رشته‌های سالنی و مخصوصا ورزش‌های بی نیاز به سالن‌های بزرگ مهیا کرده است.

او افزود: باید تمامی باشگاه‌ها در جهت توسعه و ارتقا این رشته با هیات استان همکاری داشته باشند و به حضور بانوان در این رشته نیز اهمیت داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار