نائب رئیس فدراسیون بولینگ:

استان اردبیل پتانسیل لازم برای راه اندازی رشته پتانگ را دارد

نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: استان اردبیل به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب پتانسیل‌های لازم را برای راه اندازی رشته پتانگ را دارد.

استان اردبیل پتانسیل لازم برای راه اندازی رشته پتانگ را دارد

محمدرضا غلام زاده، نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: یکی از رشته‌هایی که بستر همگانی آن فراهم است رشته پتانگ است که در غالب بولس گنجانده شده است.

او با اشاره به قابلیت استان اردبیل در توسعه این رشته افزود: از مسئولان ورزشی استان اردبیل تقاضامندم تا بستر مناسب این رشته را در استان اردبیل فراهم و این رشته را در استان اردبیل راه اندازی نمایند.

نائب رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توجه به بخش قهرمانی، توسعه و استعدادیابی در رشته بولینگ، بیلیارد و بولس را گامی مهم و موثر در توسعه این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: رشد و پویایی این رشته را در استان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت و پیشرفت این رشته ورزشی در استان باشیم.

غلام زاده بر لزوم برنامه مدون آموزشی برای ارتقاء سطح مربیگری و داوری تاکید کرد و گفت: آموزش، پایه و اساس پیشرفت در هر رشته‌ای است و باید بی وقفه در اولویت باشد و فدراسیون در این زمینه حمایت خود را اعلام می‌کند.

او با اشاره به اینکه استعدادیابی باید در رشته‌های مختلف انجام گیرد افزود: تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌های همسو در راستای ورزش از جمله آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و... باید انجام گیرد تا بتوانیم در این بخش قهرمانان خوبی را تحویل جامعه نماییم.

نائب رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توسعه و معرفی این رشته را در اولویت کاری هیات‌ها عنوان کرد و افزود: در حوزه بانوان نیز تلاش می‌کنیم تا این رشته را توسعه داده و شاهد موفقیت بانوان ورزشکار این رشته در مسابقات مختلف داخلی و خارجی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.