جلالی: پیشرفت گل گهر بدون نتیجه گیری فایده‌ای ندارد/ مقابل پرسپولیس حق اشتباه نداریم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی را در تیم خود جای داده و باید روبه‌روی این تیم بدون اشتباه ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد:  برای این بازی وقت گذاشتیم و واقعا در برخی مسائل پیشرفت کرده ایم، اما وقتی نتیجه نمی‌گیریم، هیچ کدام از این‌ها دیده نمی‌شود و واقعا هم فایده ای ندارد، اما به نظر من پیشرفت خوبی داشتیم و امیدوارم دیده شود.

او افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و واقعا بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. مهدی ترابی یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس است که من تعجب می‌کنم چرا به تیم ملی دعوت نشد و البته پرسپولیس بازیکنانی مثل شیری، ربیع خواه و احمدزاده را هم در کنار ترابی در اختیار دارد.  پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی را در تیم خود جای داده و باید روبه‌روی این تیم  بدون اشتباه ظاهر شویم.

سرمربی تیم گل گهر در مورد حضور گادوین منشا در تیمش بیان کرد: صحبت‌هایی انجام شده، اما فعلا چیزی معلوم نیست. یک بازیکن خارجی  و یک بازیکن دیگر با هزینه خودشان به ایران خواهند آمد و اگر مورد تایید باشند قطعا جذب می‌شوند. در مورد بازیکنان خارجی هم باید بگویم آن‌ها واقعا به درد تیم نمی‌خوردند و در بازی‌ها اصلا موثر نبودند.

جلالی همچنین در مورد مربی ایرانی در تیم ملی اظهار کرد: من اگر در فدراسیون بودم، بی درنگ  یحیی گل محمدی را سرمربی تیم ملی می‌کردم و  از او حمایت کردم. ما باید  از مربی‌های ایرانی حمایت کنیم. ۱۵ سال پیش یک داخلی گریزی بدی وجود داشته و  مربی‌ها هم موثر بودند و استفاه از مربی خارجی برنامه ریزی شده بود.  

تیم گل گهر سیرجان روز سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ باید در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرسپولیس تهران به میدان برود.


بیشتر بخوانید: محمودآبادی: با جلالی در لیگ برتر می‌مانیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار