محمودآبادی: با جلالی در لیگ برتر می‌مانیم

بازیکن تیم گل گهر سیرجان گفت: مجید جلالی می‌تواند ما را به ماندن در لیگ برتر امیدوار کند.

رضا محمود آبادی بازیکن تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم گل گهر  در لیگ برتر عنوان کرد: ابتدا دادن زمان کافی برای پیاده سازی برنامه‌ها و تمرینات جدید به سرمربی جدید لازم است. مجید جلالی سرمربی با دانشی است و از زمانیکه هدایت تیم ما را برعهده گرفته خیلی مسائل از او یاد گرفته ایم.  

وی افزود: برای نتیجه گرفتن چند مورد مثل  زمان، تمرین، تلاش و انگیزه لازم است. ان شاالله که با ایجاد این زمینه‌ها تیم پیشرفت کند و در لیگ برتر بمانیم.

محمودآبادی در مورد هدف تیم گل گهر در لیگ برتر بیان کرد: هدف ما ماندن در لیگ برتر است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به آنچه لیاقت داریم، با تلاش تیمی دست پیدا کنیم. هرچند از وقتی جلالی به گل گهر آمد، بازی‌های سختی داشتیم که هر کدام استرس خاص خود را داشت. ان شاالله بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. بازی شهر خودرو در مشهد بهترین بازی ما بود بود. کیفیت و پیشرفت تیمی ما ارتقا پیدا کرد و امیدوارم   در بازی‌های بعدیهم این روند ادامه دار باشد. جلالی باتجربه است و تفکرات خیلی خوبی دارد و با مربیگری او می‌توانیم به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشیم.

بازیکن تیم گل گهر در انتها درباره اینکه نسبت به زمان وینکو بگوویچ بیشتر در ترکیب حضور پیدا می‌کند عنوان کرد: هر مربی به تمرینات و تلاش بازیکن خود نگاه متفاوتی دارد و به نظر من او لطف داشت که به من بها داد و در نهایت به من اعتماد کرد تا بتوانم بازی کنم. من  تمام تلاش خود را می‌کنم تا تاکتیک‌های مدنظر جلالی را پیاده کنم. امیدوارم با پیاده کردن برنامه‌های جلالی به موفقیت و اهداف تیمی دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: احتمال حضور جباری در گل گهر به صفر رسید


انتهای پیام/

اظهارات محمودآبادی در خصوص شرایط تیم گل گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار