ذوالقدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:

انتقاد دریادار سیاری از کم بودن بودجه‌ ارتش

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: امروز معاون هماهنگ کننده ارتش در جلسه کمیسون اظهار کردند بودجه‌ای که در اختیار دارند بسیار کم است.

بودجه‌ای که در اختیار ارتش قرار دارد بسیار کم استسیده فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: امروز امیر دریادار سیاری رئیس ستاد هماهنگ کننده ارتش در جلسه کمیسیون فرهنگی حاضر شدند.

او افزود: امیر دریادار سیاری گزارشی درباره زمینه‌ها و فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و.. ارتش اعم از برنامه، تعداد نیرو، سربازها، دانشگاه‌ها و... ارائه دادند.

ذوالقدر با بیان اینکه امیر دریادار سیاری توضیحاتی درباره آموزش به نیروها و بهره‌برداری نیروها از مهارت‌های کسب‌کرده ارائه کردند، اظهار کرد: امیر دریادار سیاری در جلسه بیان کردند بودجه‌هایی که در اختیار قرار دارند بسیار کم است؛ برای مثال بودجه عقیدتی برای هر سرباز در سال ۷ هزار تومان است و سایر بودجه‌ها نظیر خوراک و.. را ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: امیر دریادار سیاری همچنین اظهار کردند سرانه هر سرباز ۲۵۰ تومان در ماه است که باید با این میزان شام، صبحانه و ... آنها تامین شود.


بیشتر بخوانید: نمایندگان مصمم به پیگیری طرح تحقیق و تفحص از روند واگذاری بنگاه‌های اقتصادی دولت هستند


او با بیان اینکه امیر دریادار سیاری  اظهار کردند امکانات فرهنگی و ورزشی سربازها صفر است، ادامه داد: ایشان همچنین در این جلسه توضیح دادند که زیرساخت‌های موجود نیز فرسوده است و بعلاوه، نیروی انسانی آنها نیز کم شده است.

ذوالقدر اضافه کرد: همچنین به گفته امیر دریادار سیاری ۷۵ هزار نفر از نیروهایشان امسال کم شده است و با کمبود نیروی انسانی نیز مواجه هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوالقدر ، سربازی ، بودجه99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار