کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیری در عرصه درمان و آموزش پزشکی دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیری در عرصه درمان و آموزش پزشکی دارد و این توانایی‌ها باید به صورت جدی برای همسایگانمان به ویژه در کشور عراق معرفی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ خواهیم داشت.

او با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه توریسم سلامت، گفت : بهره مندی استان از پزشکان توانمند، وجود بیمارستان‌های مطرح، تجهیزات مدرن و نیز اشتراکات فرهنگی استان با کشور عراق به خصوص در اقلیم کردستان عراق می‌طلبد برنامه‌ای جامع برای معرفی توانایی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در این حوزه داشته باشیم.

او افزود: با توجه به فعالیت سایر کشور‌ها در عراق، باید برای ارتقای توریسم درمانی و بهره مندی بیشتر اقتصاد استان از مواهب آن فعال‌تر باشیم.

 روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چهار بیمارستان دولتی در کرمانشاه مجوز پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌های خود را دارند.

 ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت: همجواری با کشور عراق فرصتی استثنایی برای دانشگاه است تا به توسعه توریسم درمانی بپردازیم.

نمایشگاه توریسم سلامت ایرانیان طی روز‌های ۲۶ تا ۲۸ آذر در اربیل عراق برگزار می‌شود و قرار است شهر‌ها و واحد‌های درمانی کشور توانایی‌های خود را برای جذب توریست سلامت در این نمایشگاه عرضه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار