غفوری: مدیرعامل استقلال تعطیل است/ استراماچونی باید تا نیم‌فصل صبر می‌کرد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل که هیچ، او تعطیل است، اما وزیر باید پاسخگو شرایط استقلال باشد.   

غفوری: مدیرعامل استقلال تعطیل است/ استراماچونی باید تا نیم‌فصل صبر می‌کردبه گزارش ، خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بهترین فرصت برای این است که افتضاح مدیریتی در این تیم را بیان کنم. در این مدت بازیکنان، مربیان و بقیه خیلی اذیت شدند. استراماچونی بار‌ها با ما جلسه و مشکلات را با ما در میان گذاشت. تا جایی که او فکر می‌کرد او را دست انداختند و مسخره‌اش می‌کنند. همان حسی که قبلا از آن صحبت کرده بودیم. مدام وعده الکی به او داده شد تا کار به اینجا برسد.

غفوری ادامه داد: اگر مشکل تحریم ها است، باید روز اول با او طی می‌شد. باید پول او پرداخت می‌شد و نمی‌توان از این افتضاح فرار کرد. باید پاسخگو باشند  و حالا من حرفی با وزارت‌خانه دارم. چگونه است که این هوادار ۸ ماه به فتحی می‌گوید استقلال را رها کند. چگونه وزارت‌خانه این حرف‌ها را نمی‌شنود؟ شما چه کاره هستید که برای مردم تصمیم می‌گیرید؟ زجر کشیدیم تا تیم را به بالای جدول بیاوریم، مگر می‌شود مربی تیم را گرفت؟ این اصلا قابل قبول نیست. مدیرعامل که هیچ، او تعطیل است. اما وزیر باید پاسخگو باشد.


  بیشتر بخوانید:  نشست هیئت مدیره استقلال با مجیدی/انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌ها


کاپیتان استقلال، درباره جلسه‌ای که دیشب مدیران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی برگزار کردند، بیان کرد: بله آن‌ها با پالتو و با حالت حق به جانب آمدند تا بگویند که حق با آن‌ها است و این هم مثل خیلی دیگر از پروند‌هایی که به فیفا می‌رود و بازنده می‌شوند، اعلام کردند که ما برنده‌ایم.

او درباره احتمال محرومیت برای استراماچونی گفت: ما فقط یک ناراحتی از استراماچونی داریم و آن هم این است که می‌توانست نیم‌فصل از استقلال جدا شود. باید برای هوادار ارزش قائل می‌شد. فکر می‌کنم او شرایط کشور را می‌دانست که مردم برای استراماچونی با جیب‌های خالی‌شان استادیوم را آبی کردند. باید در این تیم می‌ماند و تصور می‌کنم این شرایط را درک نکرد.

غفوری گفت: هواداران پیام‌های زیادی فرستادند تا در این بازی شرکت نکنیم. باید به آن‌ها بگویم چیزی که بزرگ می‌ماند، نام استقلال است. عرق‌ها و اشک‌های زیادی برای این تیم ریخته شده است. هیچکس بزرگ‌تر از استقلال نیست و چاره‌ای به جز جنگیدن برای این این تیم نداریم. با همه نامهربانی‌ها باید بجنگیم. فقط در زمین تیم یک‌دستی داریم و بیرون از آن هیچ کمکی به ما نشده است. به خاطر تحریم پول استراماچونی را ندادیم، برای پرداخت پول بازیکنان هم تحریم هستیم؟ این‌ها فقط بهانه و سوءمدیریت است.        

انتهای پیام/

اظهارات غفوری در پایان بازی با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار