معاون خدمات شهری شهرداری همدان؛

آماده باش ۶۵ دستگاه برف روب و ۵۰۰ نیرو در طرح زمستانی ۹۸

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آمادگی کامل شهرداری همدان با ۶۵ دستگاه برف روب و ۵۰۰ نیرو در طرح زمستانی ۹۸ خبر داد.

آماده باش ۶۵ دستگاه برف روب و ۵۰۰ نیرو در طرح زمستانی ۹۸وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛  از آمادگی شهرداری همدان برای بارش‌های زمستانی خبر داد و گفت:  امسال بیش از ۶۵ انواع دستگاه  و ماشین آلات برای برف روبی و طرح زمستانی ۹۸ در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه کمیته برنامه‌ریزی‌های ستاد برف‌روبی از ماه‌های قبل تشکیل شده است، بیان کرد: ۱۰ ماشین نمک پاش، ۴۵ تیغه برف‌روب، ۱۲ دستگاه باب کت، گریدر و کامیون‌های مورد حمل برف برای طرح زمستانی پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فعالیت روزانه ۵۰۰ نفر از ماموران شهرداری در روز‌های برفی و عملیات برف روبی سطح شهر گفت: ۳هزار تن ماسه و نمک برای یخ‌زدایی در شهر همدان تهیه  شده است.

علی ضمیر در ادامه افزود: کیسه‌های ماسه و نمک  نیز در سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های غیرهمسطح شهر پیش بینی شده است.

او با اشاره به بارش‌های سنگین برف در سال گذشته، بیان کرد:  پارسال بیش از ۵۰ هزار تن ماسه  و نمک  برای یخ زدایی و برف روبی معابر سطح شهر مورد استفاده قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری همدان در بارش  برف و باران بیان کرد: تمامی ماشین آلات، تجهیزات برف روبی و پرسنل شهرداری آمادگی کامل برای هر گونه عملیات در سطح شهر را دارند.

علی ضمیر با  اشاره هماهنگی‌های لازم با سازمان هواشناسی گفت: در بارش‌های اخیر در سطح شهر همدان  با وجود دپوی مناسب در زمینه ماسه و نمک مورد نیاز، یخ‌زدایی در شهر همدان  به درستی انجام شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.