مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان:

مردم از قیمت دارو و خدمات درمانی رضایت ندارند

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از نارضایتی خوزستانی ها به سبب افزایش قیمت دارو و خدمات درمانی پس از افزایش قیمت بنزین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله بیرانوند مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان امروز سه شنبه ۱۹ آذرماه در ستاد تنظیم بازار در سرسرای سازمان صمت استان گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین تاکنون ۹۱ پرونده گرانفروشی در حوزه بهداشت و درمان استان تشکیل شد که از این تعداد ۲۹ پرونده مربوط به کلانشهر اهواز بوده است.

او اظهار داشت: برای جلوگیری از افزایش قیمت و تخلف در بخش بهداشت و درمان باید داروخانه ها، مراکز درمانی و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و بخش خصوصی فعال در این حوزه را مورد رصد و بررسی قرار داد.

بیرانوند تصریح کرد: برخی از مردم مجبور به خرید روزانه دارو هستند و افزایش قیمت در این بخش ضرر و زیان زیادی را به مردم وارد می‌کند و باید بازرسی جدی تری در این بخش انجام شود.

رسیدگی به بیش از یکهزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی در خوزستان در ادامه بیان داشت: از زمان آغاز اصلاح قیمت بنزین (۲۵ آبان ماه) تا کنون یک هزار و ۲۵۹ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شد که یک هزار و ۱۰۹ پرونده رسیدگی و مختومه شد.

موسی ظهیری نژاد مسئول بازرسی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ارتباط و همکاری خوبی بین این معاونت با سازمان صمت خوزستان برای مبارزه با قاچاق و گرانفروشی وجود دارد و تلاش داریم با بررسی بیشتر از تخلفات در این حوزه جلوگیری شود.

او افزود: برای انجام بازرسی از واحد‌های مختلف درمانی و بهداشتی و داروخانه‌ها نیاز به افراد بیشتری است.

ظهیری نژاد ادامه داد: از زمانی که شکایت‌ها از افزایش قیمت دارو‌ها در داروخانه‌های استان بیشتر شده بازرسی از داروخانه‌ها را نیز افزایش داده ایم.

مسئول بازرسی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز اذعان داشت: نظارت بر قیمت دارو و تجهیزات پزشکی در شهرستان‌ها نیز باید با جدیت بیشتری بررسی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.