مشاهده گرانی در بازار پس از افزایش قیمت بنزین

امام جمعه اهواز گفت: پس از افزایش قیمت بنزین گفته شد که اقلام گران نمی‌شود، اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: پس از افزایش قیمت بنزین گفته شد که اقلام گران نمی‌شود، اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و تنها بخش محدودی از قیمت کالا‌ها و اقلام مصرفی همچنان در بازار ثابت مانده و بر همین اساس لازم است متولیان امر نظارت‌های خود را تشدید کنند.

او افزود: مسئولان باید شرایط را برای مردم تسهیل کنند، اما بخش قابل توجهی از مردم در شرایط سخت به سر می‌برند و مسئولان همانطور که برای معیشت خانواده خود برنامه ریزی می‌کنند باید برای مردم نیز برنامه ریزی داشته باشند تا معیشت آن‌ها دچار مشکل نشود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان داشت: رضایت عده‌ای خاص که در مواقع سختی خود را کنار می‌کشند و زن و فرزندانشان در خارج از کشور هستند، ملاک نیست و فردی که ۱۹ ماه حقوق نگرفته باشد با مشکلات جدی روبه رو است و نیاز است مسئولان به موضوعات این چنینی هم توجه داشته باشند.

تداوم امر نظارت بر قیمت کالاها

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم ایران اسلامی بازهم در یک آزمون الهی سربلند بیرون آمدند که تشکر صمیمانه مقام معظم رهبری را درپی داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: نظارت بر قیمت کالا‌ها نباید تنها محدود به یکماه بعد از گرانی بنزین باشد بلکه کنترل قیمت‌ها به صورت مداوم انجام شود و موضوع سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی استان که هنوز برخی از تاکسی‌ها در برای دریافت سهمیه‌های بنزین بخصوص در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها مشکلاتی دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار