برگزاری یادواره شهدا در شهرستان اسکو

یادواره شهدای بسیجی کارمند شهرستان اسکو برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار نوعی اقدم از فرماندهان دوران ۸ سال دفاع مقدس به مشکل اصلی ایران اسلامی با امریکا اشاره کرد و گفت:مشکل ما با امریکا بر سر ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی بوده و ما هیچ وقت انقلاب امریکایی را قبول نخواهیم کرد.

سردار نوعی اقدم به محور مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت:اسرائیل و امریکا از محور مقاومت در هراس بوده و وقتی داعش را در منطقه بر علیه مسلمانان مسلح کرد با اذن رهبر انقلاب نیروهای جان بر کف به دفاع از محور مقاومت برخاسته و در مقابل تمامی کفر و استکبار ایستاده و دشمنان را در جبهه مقاومت عقب راندند.

او گفت:هر وقت امریکا لحنش با ایران نرم تر و ملایم تر شد بدانید که امریکا در مقابل ایران کوتاه آمده نه ایران در مقابل امریکا و تا زمانی که به سلاح ایمان مسلح باشیم دشمن در هیچ جا نمی تواند بر علیه ما اقدام بکند .

سردار نوعی اقدم به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت:تا زمانی که بر توان نظامی داخلی تکیه کنیم و قدرت دفاعی خود را تقویت کنیم دشمنان جرات هجوم به این کشور اسلامی را ندارند .

او افزود: اگر بخواهیم این انقلاب و ارزش های دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم و نسل آینده ما بتواند در آرامش زندگی کند باید از خون خود گذشته و در هیچ شرایطی تسلیم زورگویی های دشمنان نشویم.

در این یادواره از شهدای بسیجی کارمند شهرستان اسکو با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.