افزایش خدمات فناوری شهرداری در سال جدید

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: جذب سرمایه گذار برای راه اندازی پروژه‌های شهر هوشمند مهم‌ترین سیاست این سازمان در سال جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید بیگی سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد گفت: جذب سرمایه گذار برای راه اندازی پروژه‌های شهر هوشمند، ارائه خدمات یکپارچه الکترونیک به شهروندان، ارتقای زیر ساخت‌های ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، برقراری ارتباط شهرداری با دولت، آموزش شهروندی و حمایت از استارتاپ‌ها سیاست و برنامه‌های این سازمان برای سال جدید است.

او افزود: هم چنین سامانه حساب آنلاین شهروندی تا پایان سال شروع به کار می‌کند که با استفاده از آن می‌توان پرداخت‌های شخصی از جمله کرایه تاکسی، اتوبوس را پرداخت کرد.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد با اشاره به اجرایی شدن سامانه اتوبوس یاب در شهرداری یزد ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و مشخص کردن ایستگاه خود مدت زمان رسیدن و متراژ اتوبوس تا ایستگاه را مشاهده کنند.

او گفت: سامانه اتوبوس یاب در فاز اول حد فاصل پایانه دولت آباد تا میدان جانباز را که پنجاه ایستگاه در مسیر رفت و برگشت و سیزده اتوبوس دارد پوشش می‌دهد.

بیگی گفت: افرادی که موبایل هوشمند می‌توانند از طریق تابلو‌های روان هوشمند که در پایانه‌های اصلی و برخی ایستگاه‌های اصلی شهر نصب می‌شود از فاصله و زمان تقریبی رسیدن اتوبوس مطلع شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار