از توقیف اتوبوس حامل پوشاک قاچاق در مهریز تا دستگیری سارقان پنج میلیاردی طلا در میبد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۷ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ محمود میر حسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: به منظور  مبارزه با مواد مخدر با ورود کالای خارجی قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را که از جنوب کشور عازم تهران بود، برای بازرسی متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این اتوبوس ۸۸۹ قلم انواع پوشاک خارجی فاقد مجوز و قاچاق کشف که کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ماموران پلیس دو نفر را دستگیر کرده اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قضائی به مراجع قانونی معرفی شدند.

کشف ۲۰ راس دام قاچاق در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ  حناساب افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۰ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه بیان کرد: دام‌های کشف شده تحویل دامپزشکی استان یزد شد.

کشف ۱۶۲ کیلو تریاک در مهریز

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز هنگام هنگام کنترل‌های خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه سواری سمند که از زاهدان عازم تهران بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۶۲ کیلو تریاک کشف و دو متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان پنج میلیاردی طلا در میبد

سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی سرقت مقادیری طلا از یک مغازه طلافروشی در شهر میبد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های به جا مانده در محل سرقت موفق به شناسایی عوامل این سرقت‌ها شده و با انجام کار اطلاعاتی گسترده مخفیگاه آن‌ها را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان میبد  ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت پنج میلیارد ریال طلاجات از این مغازه طلافروشی در شهر میبد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان با بیان اینکه متهمان روانه دادسرا شدند، گفت: شناسایی مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار