از دستگیری قاتل فراری در یزد تا کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در تفت

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری قاتل فراری در یزد تا کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در تفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در پی در گیری منجر به قتل در روستای فهرج  دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر در کمتر از ۲۴ساعت قاتل را در شهرستان خاتم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مزیدی ادامه داد: متهم که جوان ۲۲ ساله و غیر بومی است در تحقیقات اولیه پلیس پرده از راز جنایت برداشت و ضمن اعتراف به قتل همشهری خود انگیزه قتل را اختلافات قبلی و قومی عنوان کرد.

توقیف ۵۷ وسیله نقلیه متخلف در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: به منظور افزایش آرامش و امنیت عمومی شهروندان طرح ارتقا امنیت اجتماعی، برخورد با رانندگان خودرو‌های متخلف و موتورسواران قانون گریز در سطح شهرستان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه این طرح با همکاری کلیه کلانتری‌های سطح شهرستان و یگان امداد در خیابان‌های اصلی و پارک‌های شهر یزد به مدت یک هفته به اجرای گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد ۳۴ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و مدارک لازم، پلاک و مزاحمت برای شهروندان توقیف و راهی پارکینگ شد.

سرهنگ نصیری گفت: پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف ۹۲ کیلوگرم مواد افیونی در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزدگفت : ماموران انتظامی مستقر در محور یزد به طبس در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و ارتقاء امنیت اجتماعی یک دستگاه خودروی وانت بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ افخمی ادامه داد : مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

کشف ۲۲۷ قلم کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفتگفت: در اجرای طرح هدفمند کنترل بازار ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضائی اقدام به بازرسی از صنوف مواد خوراکی و اغذیه فروشی کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از یک باب مغازه تعداد ۱۵۴ قوطی انواع نوشیدنی های، ۱۶ قوطی پودر کاکائو، ۳۲ قوطی کمپوت آناناس، ۱۲ عدد قوطی ۱.۵ لیتری، ۳ قوطی ۳ لیتری روغن زیتون و ۱۹ عدد صابون، و مقادیر دیگری از اقلام کالای خارجی وقاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم و کالا‌های قاچاق تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف بیش از ۶۵ کیلو تریاک در اردکان

سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از مخفیگاه خود در شهرستان اردکان به یکی از استان‌های شمالی کشور را دارند که رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۶۵ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز خیلی ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ صادقیان در پایان گفت: متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار