در دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور؛

مراجع تقلید بر از بین بردن عوامل اعتیاد در جامعه تاکید کردند

مراجع عظام تقلید تاکید کردند اگر دلایل گرایش جوانان به مواد مخدر در جامعه بر طرف شود، بخشی از مشکلات در این زمینه از بین خواهد رفت.

مراجع تقلید بر از بین بردن عوامل اعتیاد در جامعه تاکید کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید، آیات علوی گرگانی،نوری همدانی،مکارم شیرازی سبحانی،جوادی آملی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت و گو کرد.

مراجع عظام تقلید در این دیدارها بر زدودن دلایل گرایش جوانان به مواد مخدر در جامعه برای حل  بخشی از مشکلات در این زمینه تاکید کردند.

 آیت الله نوری همدانی در این دیدار گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از آثار سو مواد مخدر، توجه به مسئله بیکاری و اشتغال زایی و بهره گیری از وقت و توان جوانان در امور مختلف است.

آیت الله سبحانی هم بر تشدید اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

آیت الله جوادی آملی مقابله جدی با بلای خانمانسوز اعتیاد را نیازمند برنامه ریزی دقیق، مستمر و کاربردی دانست و افزود: در این عرصه باید از نظرات کارشناسی صاحبنظران بهره برد.

آیت الله علوی گرگانی هم با تأکید بر توجه جدی به موضوع پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: با اجرای برنامه‌های اثرگذار باید خانواده‌ها را از معضلات و آسیب‌های اعتیاد آگاه کرد.

سردار  مومنی دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر هم در این دیدار‌ها اقدامات فرهنگی پیشگیرانه را از سیاست‌های این ستاد عنوان کرد.

دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.