لیگ استانی ژیمناستیک برگزار می‌شود

رئیس هیات ژیمناستیک مازندران گفت: لیگ استانی جام پیشکسوتان حمیدرضا میرزاپور و حسین خدامی ۲۱ و ۲۲ آذر در بابلسر برگزار می‌شود.

علیرضا خویی رئیس هیات ژیمناستیک مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مسابقات لیگ دسته ۲ و ۳ هنری استان جام پیشکسوتان حمیدرضا میرزاپور و حسین خدامی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در رده‌های سنی ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و نوجوانان و جوانان در خانه ژیمناستیک شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری این گونه مسابقات زمینه مناسب به منظور استعدادیابی و همچنین محک ورزشکاران را فراهم می‌کند و سبب ایجاد آمادگی می‌شود تا در طول سال ژیمناست‌ها بتوانند در مسابقات کشوری برای مازندران افتخار آفرینی کنند.

خویی گفت: هیات ژیمناستیک مازندران به دنبال این موضوع است که ژیمناستیک را به عنوان محور توسعه تمام ورزش‌ها گسترش دهد و همچنین نیاز است از آنجایی که ژیمناستیک رشته‌ای تاثیرگذار بر تمامی رشته‌ها است مسئولان کشوری و استانی حمایت ویژه‌ای از آن داشته باشند.

رئیس هیات ژیمناستیک مازندران افزود: مسابقات لیگ دسته یک هنری پسران مازندران جام پهلوان هادی خناری نژاد نیز در تاریخ ۱ و ۲ اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار