بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ آذر ماه ۹۸؛

کشف مواد خوراکی فاسد در آستارا / دستگیری ۷ شکارچی غیرمجاز در رضوانشهر

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳ هزار قلم مواد خوراکی فاسد در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مواد غذایی فاسد در یک واحد صنفی در شهرستان آستارا، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از انباری واحد صنفی مورد نظر ۳ هزار و ۸۴۳ قلم مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته از قبیل قهوه، کاکائو، نسکافه، بیسکویت، شکلات، روغن زیتون و خمیردندان کشف شد.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ نمازی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در رضوانشهر

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز توسط افرادی در شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی در بازرسی از ۵ باب منزل ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۳۰ فشنگ مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر اظهار داشت: همچنین یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز توسط ماموران انتظامی حین گشت زنی از دست فردی که به صورت پیاده بود کشف شد.

سرهنگ جوانمردی بیان داشت: در این راستا ۷ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.