در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعداد کتاب‌های هادی خورشاهیان به ۱۰۰ عنوان رسید

تعداد کتاب‌های هادی خورشاهیان پس از انتشار سه عنوان کتاب جدیدش در انتشارات کتاب نیستان به ۱۰۰ عنوان رسید.

تعداد کتاب های خورشاهیان به 100 عنوان رسید

هادی خورشاهیان شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: پس از انتشار کتابم با عنوان «من فقط دو نفر را کشته ام»، سه کتاب جدید هم در انتشارات کتاب نیستان منتشر کردم. یکی از کتاب هایم با عنوان «جزیره پرچم‌ها» کتاب کودک است و علاوه بر آن کتاب‌های «گربه ایرانی در چکمه ایتالیایی» و «روزی که خورشید قهر کرد» را در این انتشارات، منتشر کردم.

او افزود:با انتشار سه کتاب جدیدم در انتشارات کتاب نیستان تعداد کتاب‌های منتشر شده ام به ۱۰۰ عنوان رسید و در باشگاه صدتایی‌ها قرار گرفتم. دو سال پیش برای حضور در نمایشگاه کتاب بولونیا به ایتالیا رفتم. هشت شهر ایتالیا را بازدید  و در آنجا مردمی را از کشور‌های مختلف ملاقات کردم. همین مسئله باعث شد زاویه دیدم تغییر کند از این رو سه کتاب جدیدم را با زاویه دید جدیدی پس از انتشار سه عنوان کتاب جدید در انتشارات کتاب نیستان نوشتم.

خورشاهیان گفت: به نظرم کتاب هایم با عنوان‌های «گربه ایرانی در چکمه ایتالیایی»، «جزیره پرچم‌ها» و «روزی که خورشید قهر کرد» گامی رو به جلو بود. این کتاب‌ها  با قطع مناسبی منتشر شدند و تصاویر فانتزی در آن‌ها وجود دارد. این سه کتاب را دوست دارم و فکر می‌کنم کتاب‌های موفقی خواهند بود. فعلا کتاب جدیدی در دست نگارش ندارم و ۱۰ عنوان کتابم در انتشاراتی‌های مختلف در دست انتشار است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.