طرح جامعه ترافیکی در دستور کار شهردار

شهردار بیرجند گفت: برای تعیین تکلیف خیابان طالقانی نیازمند طرح جامعه ترافیکی است که قرار است ماه آینده به شهرداری این طرح تحویل داده شود.

جاوید شهردار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: از ۱۴ ماه گذشته طرح جامع ترافیک در دستور کارشهرداری قرار گرفته است و مشاور ترافیکی که از مشاور ه‌های با گرید بالا و مشاور‌های خوب در حوزه ترافیک است، شهر را بررسی می‌کند.

او با اشاره به اینکه هر ماه یک جلسه باشهرداری و حوزه ترافیک شهرداری برگزار می‌شود افزود: حوزه معاونت عمرانی شورای ترافیکی استان گزارشاتی را ارائه دادند  و قرار شد تا پایان دی‌ماه طرح جامع ترافیک شهر بیرجند را تحویل بدهند.

جاوید با اشاره به اینکه تاکنون بیرجند فاقد طرح جامع ترافیکی بوده است ادامه داد: در این طرح  مسایلی که در حوزه ترافیک مدنظر شهروندان است به صورت کلی پیش‌بینی شده است.

شهردار بیرجند عنوان کرد: در این طرح ، ایجاد پارکینگ‌های داخل شهر و توقفگاه‌ها و ایستگاه‌های درون شهری  و همچنین تعریض خیابان هایی که در مسیر حمل و نقل عمومی  قرار  دارند ، پیش بینی می شود.

او همچنین ادامه داد: در ماه آینده طرح جامعه ترافیک بیرجند برای تعریض خیابان طالقانی یا جایگزین کردن خیابانی در مجاور در دستور کار ما قرار دارد وقرار است این طرح به شهرداری تحویل داده شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.