دریافت کارت اهداء عضو توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم کارت اهداء عضو دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: طی مراسمی با همت این کانون و با همکاری کانون اخلاق حرفه‌ای این دانشگاه بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم کارت اهدا عضو دریافت کردند که در مجموع از سال گذشته تا کنون ۳۰۰ دانشجوی این دانشگاه موفق به دریافت این کارت عضویت شده اند.

کاظمی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان و اتمام کارت عضویت در این مراسم، به مناسبت روز اهداء عضو در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ ثبت نام از دانشجویان متقاضی انجام خواهد شد.

او گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت کارت اهدا عضو به صورت اینترنتی به سایت انجمن اهدا عضو ایرانیان به نشانی https://ehda.center، یا به سایت واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی- بیمارستان دکتر مسیح دانشوری به آدرس https://ehda.center و یا به صورت حضوری به انجمن‌های بیماران کلیوی مستقر در سراسر کشور مراجعه کنند.


از سال ۱۳۸۳ تا کنون خانواده ۱۲۱ بیمار مرگ مغزی اعضای بیمار خود را در بیمارستان پیمانیه جهرم به بیماران نیازمند اهداء کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار