هاشمی: مخالف سواستفاده رسانه‌های خارجی از گلایه هایم هستم/ هدفم شاد کردن دل مردم و رهبر انقلاب است

علی هاشمی گفت: مخالف این بودم که رسانه‌های خارجی از گلایه‌ها و درد دل‌های منِ ورزشکار سوء استفاده کنند.

مخالف سواستفاده رسانه‌های خارجی از گلایه هایم هستم/ هدفم شاد کردن دل مردم و رهبر انقلاب استعلی هاشمی، ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سواستفاده‌ برخی از رسانه‌های معاند از گلایه‌های او پیرامون کمبود‌های اردوی تیم ملی، اظهار داشت: من صحبت‌های خودم را با رسانه‌های کشور خودم انجام دادم و نمی‌دانستم که رسانه‌های خارج از کشور قصد پوشش دادن چنین موضوعی را داشتند. شخصا علاقه نداشتم و مخالف  بودم که گلایه و درد دل‌های منِ ورزشکار را چنین رسانه‌هایی به نفع خودشان انجام بدهند و سواستفاده کنند.

هاشمی ادامه داد: هدف اصلی من شاد کردن دل مردم است و خدا را شکر می‌کنم که چندین بار پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم و دل رهبرم را شاد کردم. یک بار حرکت ارزشی در کشور آمریکا انجام دادم که رهبر از من تشکر کرد. این موضوع ارزشش از همه مدال هایم بیشتر بود. مردم نیز پیام‌های مثبتی برای من ارسال می‌کنند و به من لطف دارند. این انگیزه‌ای برای من شده است تا دوباره برای المپیک تلاش کنم.


بیشتر بخوانید: احضار ملی پوش وزنه برداری به کمیته انضباطی


قهرمان مسابقات جهانی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزود: همه می‌دانند که وزنه برداری، رشته پُر آسیبی است و من نیز از همه ملی پوشان آسیب دیدگی بیشتری دارم. این عشقی که از مردم در دل من وجود دارد، باعث می‌شود تا دوباره برای شاد کردن دل آن‌ها تلاش کنم.

او خاطرنشان کرد: من فقط می‌خواهم شرایط نرمال و عادی برای همه بچه‌ها فراهم باشد و خدای ناکرده به خاطر یک سری اتفاقات جزئی از مدال المپیک باز نمانیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار