کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد کاهش ۶ درصدی انواع سرقت‌ها را نشانه تعامل مردم با پلیس دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف و برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های پلیس شهرستان را در درجه نخست انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرائم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم اعلام کرد.

او کاهش ۶ درصدی انواع سرقت‌ها را نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان نشانه بارز تعامل مردم با پلیس بیان کرد و گفت: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت‌های مهم در برنامه ریزی و تصمیم گیری در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد، افزود: پیشگیری اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع اگر پیشگیری اجتماعی در جامعه محقق شود بسیاری از جرائم و معضلات و آسیب‌های اجتماعی که ناشی از عدم آگاهی شهروندان در جامعه است به حداقل خواهد رسید.

او گفت: عمل به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ساده و بدیهی ارائه شده می‌تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.