رئیس روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از راه اندازی دستگاه وب کیوسک به مناسب هفته حمل و نقل در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین نیکرخ رئیس روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: به مناسب هفته و حمل و نقل دستگاه وب کیوسک مخصوص بلیط برون شهری در پایانه غدیر استان افتتاح می‌شود.

او افزود: راه اندازی دستگاه وب کیوسک این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند تا به راحتی و با حذف واسطه‌ها بلیط‌های برون شهری به مقصد تمام شهر‌های کشور را تهیه و از شماره اتوبوس و صندلی خود مطلع شوند.

رئیس روابط عمومی سازمان حمل و نقل و شهرداری یزد ادامه داد: رونمایی از هفده دستگاه اتوبوس مجهز به رمپ معلولان، راه اندازی سامانه اتوبوس یاب، اهدای خون کارمندان حمل و نقل و رژه ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته حمل و نقل است.

نیکرخ ادامه داد: پیاده روی همگانی با حضور خانواده حمل و نقل عمومی و همشهریان جمعه بیست و نه آذر ماه از محل چهارراه شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام آغاز و تا پارک شهدا ادامه دارد و در پایان برنامه جوایز ارزنده‌ای به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

از بیستم تا بیست و شش آذر ماه هفته حمل و نقل نام دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.